بازاریابی چریکی یا Guerrilla Marketing چیست؟

چه کسب و کارهایی می توانند از بازاریابی چریکی استفاده کنند؟ با این که این مثال از شرکتی بسیار بزرگ بود که از بازاریابی چریکی استفاده می کرد، اما این استراتژی به عنوان گزینه ای مناسب برای کسب و کارهای کوچک شناخته می شود. بامگارتنر سرعت صوت را پس از پرش از یک بالون پر از هلیوم به سرعت تقریبی 833.9 مایل در ساعت (1،342.8 کیلومتر در ساعت) شکست. تمام سفر برگشت به زمین 9:09 دقیقه از ساعت 4:22 در سقوط آزاد به طول انجامید. چه موقع به بازاریابی چریکی نیاز داریم ؟ ۳- آیا ایدهی غیر معمولی داریم که بتوان به صورت چهره به چهره اجرا کرد که توجه و تعامل مثبتی را به صورت گسترده ایجاد کند؟ مثالی از بازاریابی نهان، جایگاهیابی محصول است، جایی که بازیگران در برنامههای تلویزیونی یا فیلمها از یک محصول با برند خاص استفاده می کنند تا به صورت ناخودآگاه مقدار آگاهی از آن برند یا محصول را افزایش دهند. پلاکاردها در مکانهای تصادفی قرار داده شده و در طول روز بدون استفاده باقی میماندند. هر جلسهی ریکی بین ۱۵ تا ۹۰ دقیقه طول میکشد. این رابطه قوی بین چاکراها و عملکرد بدن است. هفت رشته چاکراها همچنین ریکی خاصی را ارائه می دهند درمان بیماری های جسمی چاکرا شفا می یابد همچنین برای درمان معنوی و عاطفی بسیار موثر است زیرا آنها با جنبه های مربوط به بهزیستی ذهنی همسو هستند.

اوین می تواند این تجربه را به چیزی برای یادگیری این صنعت ارتقا دهد، و مشورت در مورد معنی آن را ارائه دهد. بازاریاب های چریکی خود را وابسته به خلاقیت و ابتکار فردی می دانند! نکته قابل توجه اینجاست که یک بازاریاب چریکی بود و بلافاصله تابلو خودش را خلق کرد و آن را بیرون فروشگاه آویزان کرد روی این تابلو که نوشته شده بود “در ورودی اصلی! شاید توصیف لوینسون یک بازاریاب چریکی به ما در این زمینه کمک کند. همه فروشها به سرعت روی نمیدهند، اما باید توجه داشت که این استراتژی طولانی مدت است. البته لازم به ذکر است که باید این اصل را در نظر بگیرید که نیروی چی منشا ذهنی دارد و بجز ذهن شما هیچ عاملی این نیرو را در اختیارتان قرار نمیدهد که در ادامه این مقاله به صورت اساسی به این موضوع خواهیم پرداخت. ✨رِی کی در ذات خود چیزی دارد که ما آن را نیروی عشق الهی مینامیم به همین دلیل هم هست که تسکین دهنده میباشد.

✨بدین ترتیب هم جاری کردن و هم دریافت رِی کی موجب افزایش هوشیاری روحی و گسترش آگاهی هر دو شخص میشود. این کمپین خود انتقادات زیادی را هم خوب و هم بد دریافت کرد. فقط منتظر دریافت پیشنهادهای فروشنده خود نباشید.در مورد بهترین رسانه و کانال انتقال پیام به مخاطب خود، تحقیق کنید و برنامه بازاریابی خود را بنویسید. برای اولین بار در سال ۱۹۸۴ و با یک کتاب ساده به قلم لویسون بازاریابی چریکی یا پارتیزانی به جهان معرفی شد! 1. با صدای بلند یا خود بگویید “فقط برای امروز ، من فکر نگرانی را آزاد می کنم”. به فکر آزاد کردن انرژی نگرانی با هر بازدم باشید. دقت نمایید که اگر بازاریابی چریکی یکبار به درستی اجرا و نتایج مثبتی داشته باشد، ممکن است که قادر باشید آن را به صورت یک سریال با سناریوهای جذاب و متفاوت ولی با مضمون یکسان دنبال و تبدیل به یک کمپین برندینگ نمایید. در سالهای اخیر ما درباره شرکتهایی می شنویم که از کمپین های بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ (Guerrilla Marketing) در تبلیغات محصولاتشان استفاده می کنند. همانطور که می بینیم استفاده از یک پست سفارشی و جولان تبلیغاتی به خاطر نظرهای متعدد کاربران مختلف رمز موفقیت این برند بوده!

با مراجعه به وب سایت Red Bull Stratos ، کاربران می توانند پرش را ثبتنام کنند، و از طریق توییتر و Facebook با دیگران بصورت زنده به اشتراک بگذارند و ارتباط برقرار کنند. Red Bull Stratos عملیاتی بود برای فرستادن باومگارتنر با پرش از ارتفاع بیش از 128،100 پا به استراتوسفر. و خود را به منابع عظیم مالی و بودجهای سنگین وابسته نمی کنند. هزینه مالی بازاریابی چریکی بسیار پایین است و به راحتی قابل پیاده سازی می باشد . همه این وزوزها را به درون ساندنس داشتیم، به این دلیل نبود که پول خرج کردیمبلکه به دلیل این بود که ما در حال حاضر طرفداران زیادی داشتیم که حتی فیلم را ندیده بودند. بسیاری از برندهایی که با آنها کار میکنیم از ما میخواهند برای بازاریابی چریکی از المانهای رمز و راز دار استفاده کنیم، اما آنها واقعاً درک نمیکنند که معنی آن چیست. مثال اول ما شرکت تشکسازی Purple است. خب بذارید اول از اسم بازاریابی چریکی شروع کنیم . بیایید هر یک را با دقت بیشتری بررسی کنیم. بیایید کمی بیشتردر رابطه با بازاریابی چریکی صحبت کنیم .با چند مثال بازاریابی چریکی را بهتر توصیف می کنیم . او باید در آنجا و در مورد این موضوع با گروههای صنعت صحبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید