ریکی چیست؛ آیا انرژی درمانی ریکی برای سلامتی مفید است؟

دقت کنید، موفقیت نتیجه خوششانسی نیست، بلکه نیاز به ترکیبی از بستر و عمل وجود دارد. برای محک، یک یا چند آگهی درج نمایید، تا بدانید که کدام کمترین اثربخشی و کدام کار آیی بالایی درروند ورود به بازار را دارد. برخی به اشتباه فکر میکنند که بازاریابی چیزی است که در ابتدای شروع یک کسب و کار باید انجام شود و سپس در زمانی که شرکت بیپول شد، دوباره برنامه بازاریابی در دستور کار قرار گیرد. بسیاری از شرکتهای مالی، اعتباری و بیمهای، رویکرد بازاریابی چریکی یک شرکت را عامل بروز ریسک برای سازمان میدانند. اما در شرکتهای کوچک چنین اتفاقی رخ نمی دهد. کانال انتقال انرژی برتر: انرژی شفا دهنده ریکی از درمانگر نمی باشد، این انرژی از طرف خداوند یا انرژی برتر، به واسطه درمانگر انتقال می یابد. برخی بیماران میگویند که دستان درمانگر داغ شده بود. وقتی درمانگر احساس کند که گرما یا انرژی دستانش کم شده است، دستانش را از آن محل برمیدارد و روی ناحیهی بعدی قرار میدهد.

این کار توسط یک پزشک ریکی انجام شده است ، که برای هدایت انرژی دست های خود را روی بدن یا دقیقاً بالای بدن شما قرار می دهد. با این کار نتایج و سمت سوی فرایند پیادهسازی بازاریابی چریکی مشخص و از بروز یک فاجعه ممکن است جلوگیری شود. 1. اول از خود بپرسید: پیام اصلی کسب و کار من که بتوانم در 5 ثانیه به مخاطب منتقل نماییم، چیست؟ این تازه اول ماجرا است و اصل موضوع زمانی به دل مینشیند که با آمدن نام نیروی چی یاد کلیپ های مضحک و کزایی اساتید سرتاپا جوک و طنزی می افتیم که در فضای مجازی از خود کلیپ منتشر کرده و ادعا میکنند با قدرت چی درونشان بدون دخالت فیزیکی اشیا را تکان میدهند و پرتاب میکنند و حتی در مواردی که دوز مصرفیشان بیشتر است شخص را با قدرت چی بدون دخالت دست زمین گیر میکنند! یادتان باشد که برنامه بدون زمان، معنا ندارد. برخی از پزشکان ریکی را به عنوان طب سوزنی بدون سوزن توصیف می کنند. پیشتر هم گفتیم که ادعا میشود ریکی در ایجاد احساس راحتی و آرامش، کاهش درد، بهبودی سریع و رفع برخی علائم بیماریها مؤثر است. بسیاری در فرایند ایجاد یک برنامه بازاریابی اشتباه مینمایند.

بههیچعنوان به بازاریابی چریکی به عنوان یک شیرینکاری خیابانی فکر نکنید، زیرا این افق فکری شما را محدود و نتایجی که به دنبال آن هستید را تضعیف مینمایند. درواقع، بازاریابی باید به صورت روزانه به یک فرد در سازمان مأموریت داده شود. اگرنه فکر میکنید که فرد مناسب پیرامونتان نیست، خودتان که هستید. با فراموش کردن مشتریان گذشته و عدم جمع آوری اطلاعات دقیق و مناسب تمامی هزینه و انرژی صرف شده برای کسب آن مشتریان به هدر خواهد رفت. در جواب این سوال میتوان گفت که بازاربی چریکی برای کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب است. در ریکی دستها را میتوان روی ۲۰ ناحیهی مختلف از بدن قرار داد. مهمترین آنها هستند هفت چاکرای اصلی که در خط مرکزی بدن قرار دارند از چاکرای تاج واقع در بالای سر ، چاکرای ابرو در مرکز پیشانی ، چاکرای گلو در بالای استخوان سینه ، چاکرای قلب واقع در مرکز قفسه سینه ، شبکه خورشیدی واقع شده است. این هفت چاکرا در بدن اثیری قرار دارند و انرژی معنوی را در سطح فیزیکی بیان می کنند.

مدافعان ریکی میگویند که قبول داریم این قبیل قانونگذاریها برای حفاظت از مردم هستند، اما شاید بهتر باشد که بپذیریم هنوز چیزهای زیادی درمورد نحوهی کارکرد بدن وجود دارند که با روشهای علمی قابل درک یا توضیح نیستند. هر تماس کوچک، یعنی فرصت های زیاد بازاریابی و این به مفهوم سرمایه گذاری مقادیر زیادی پول نیست! ازآنجاکه عده زیادی از مردم به هیولا و اسمشو نبر، اعتقاددارند، 4 ماه پیش از پایان تولید فیلم(اپریل 1998)، از طریق ایجاد یک کمپین تبلیغاتی اینترنتی، با انتشار یکتکه فیلم در یک وبسایت و پخش یک شایعه، به مردم القاء شد که یک اتفاق به واقع رخداده و فیلمی به دست پلیس رسیده است. همچنین گفته شده است که ریکی یک آرامش عمیق ایجاد می کند و در از بین بردن سختی ها، کاهش استرس های احساسی و بهبود کلی سلامتی کمک می کند. دقت نمایید، هدف نهایی شما از بازاریابی چریکی باید، جلب نظر رسانهها و ایجاد یک رابطه مثبت با مشتریان باشد. این شیوه تبلیغات با استفاده از ایده های ساده و انعطاف پذیر، بر خلاف الگوهای تعریف شده و سنتی تبلیغاتی، در تلاش است تا با جذب مخاطبان، در قلب آنان نفوذ کرده و با صرف کمترین هزینه ، بیشترین سود آوری را کسب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید